Agenda

Marlies Slütter
Het inzetten van de klantreis als uitgangspunt in productontwikkeling

6 december 2022, 15:00
Nijverheidsstraat 1A, 7261 AK Ruurlo
Van content strategie naar optimalisatie van de klantreis
De wereld om ons heen verandert. De jonge generatie engineers vraag om andere producten dan oudere generaties. Daarnaast is er door globalisatie veel meer concurrentie wereldwijd. Bij Bronkhorst zag men dat alleen het ontwikkelen van een goed product niet meer voldoende is. De klanten vragen om een totaalbeleving. Daarom hebben zij bij hun nieuwste innovaties de klantreis als uitgangspunt genomen.

De rol van marketing is daarin groot. Bronkhorst zit momenteel middenin de transitie van focus op content marketing naar het optimaliseren van de volledige klantreis. Maar wat zijn de resultaten van dit proces en hoe neemt de marketingafdeling haar stakeholders daar in mee? Marlies Slütter neemt je in deze AIMP lezing mee door dit hele proces binnen Bronkhorst en zal haar bevindingen en leerlessen met jullie delen.

Over Bronkhorst High Tech
Bronkhorst High-Tech is wereldwijd een toonaangevende speler op het gebied van Mass Flow Meter / Mass Flow Controller technologie voor gassen en vloeistoffen, drukregelaars en verdampingssystemen. Het hoofdkantoor van Bronkhorst is gevestigd in Ruurlo. Daarnaast heeft Bronkhorst een wereldwijd netwerk van eigen kantoren en distributeurs.  

Archief

Mark Hoevenaars
Employer Branding bij high-tech bedrijven

4 oktober 2022
High Tech Campus, Eindhoven
Het boeien en binden van technische medewerkers in de high-tech is al jaren een grote uitdaging. Zowel het werven, selecteren als binnenhouden van technische medewerkers vraagt om voortdurende aandacht in deze industrie.
Marketing kan een grote rol spelen in het binnen krijgen en binnenhouden van de juiste medewerkers. Medewerkers komen voor het merk en vertrekken vanwege hun baas is een veelgehoorde uitspraak. In deze lezing zal Mark zijn visie op deze uitspraak en nog veel meer helder en entertainend uitdragen.